miercuri, 3 martie 2010

TEST

Boon, acum ca a dedus logic toata lumea ca am mult timp liber, nu mai trebuie sa dau explicatii dubioase despre cum ajung pe diferite siteuri pentru retardati, trec direct la subiect:

Face eu niste teste create de o universitate de prestigiu din Alabama, teste ce reprezinta o adevarat incursiune in culoarele secrete ale sufletului meu, fara de care as fi murit o ignoranta sau pentru aflarea carora trebuia sa fi dat multi bani la psihologi si ghicitoare. Raspunsurile nu numai ca m-au pus pe ganduri dar mi-au creat o noua viziune despre cum mi-am risipit o mare parte din viata fara sa-mi inteleg karma.

Desi unele nu aveau si varianta de raspuns adecvata am aflat multe tenebre ascunse in mine. Va impartasesc si voua cu tot cu raspunsul corect :

1) Meriti sa te culci cu un negru? Rezultat: Trebuie neaparat dar neaparat sa fac sex cu un negru…..asta este o fantezie a mea din frageda pruncie pe care nu am curajul sa o recunosc. Pentru mine Africa nu reprezinta un continent pt a carui salvare opresc eu lumina si apa sa curga fara rost! Nu ! reprezinta adevarata viziune despre ceea ce inseamna mare. Banuiesc ca au tras aceasta concluzie in urma intrebarii nr 2 adica “daca masturbiciul meu e fosforescent si il cheama Costel sau e roz si nu il chema “..Ei bine raspunsul este ca e mare, din piele naturala si de cele mai multe ori il chema prietena lui cand ne e lumea mai draga!

2) Cat la suta esti sotie de mafiot? Rezultat: Nu sunt si nu voi fi buna de nevasta de mafiot ca cica “ mafiotii nu agreaza neveste care umbla noaptea in cluburi cu prietenele si danseaza bête pe masa” Nu stiu daca se refereau la aia clasici din nashul sau la astia moderni cu gipane, care i-o trag lu Simona sensuala, dar clara e treaba ca nu ma incadrez in tipar. Intrebarea hotaratoare din test era ce faci daca “gasesti in bucatarie cadavrul unei batranici pipernicite iar sotul tau iti spune speriat ca e o luptatoare de gherila care a incercat sa-l omoare.” Raspuns: merg si eu pe burta dar a doua zi ma gaseste in pat cu 2 masculi despre care ii spun ca au cancer si incerc sa le transmit prin penis cateva globule rosii sa-i salvez de la o moarte cruda.

3) Ai spirit latino? Rezultat: Nu am in mine strop de sange latin,cica „ma caracterizeza raceala nordului si acum cateva sute de ani un viking aflat in trecere prin orasul meu natal a futut-o pe starbunica” Intrebarea de capatai era ce folosesc in conversatii mai des: fuck, lol sau corason? Lolu se exclude(a folosi verbal sau scris lol pt a arata rasul ese pentru mine mai de cacat ca o ejaculare precoce) deeeci cel mai des folosesc „ pai bagami-as pula-n gatu lor de jegosi....imi fac mie d-astea!” – apai daca exista ceva mai latinesc de atat inseamna ca Cezar nu era decat un chinez cu pula mica.

PS: Sunt pe cale sa scot si eu pe piata o brosura de teste deopotriva pt femei si barbati. Vreau sa va tin in suspans asa ca va dau numai cateva titluri din ceea ce veti regasi acolo:

- afla la ce interval apare la femei ciclul lunar

- afla ce fel de tractiune are masina ta 4X4

- afla in ce zona a corpului se produc fisuri anale

Niciun comentariu: