marți, 9 noiembrie 2010

CASTRAVETELE E DE VINA



Am primit cea mai crunta dovada a faptului ca sunt batrana , banala si viata mea e bogata ca a unei amibe: mama, deci mama, adica mama mea, m-a sunat sa-i dau reteta mea de muraturi! Inchei. Sunt sfasiata de durere. Nu stiu ce sa fac sa imi reconfirm tineretea asa ca m-am gandit la cateva variante simple:
1) o sa-mi reneg mama pt jignirea adusa
2) nu mai recunosc in veci ca stiu vreo reteta (exceptie afrodisiacele)
3) imi fac curaj sa i-o trag vecinului meu de la 3, la care tanjesc de vreo 2 ani, adica de cand avea el 20.
........sau...renunt la primele doua si ma razbun cu el pentru fiecare castaravete pe care l-am pus anul asta!

19 comentarii:

Stefan spunea...

bine ca nu te intreaba cum se mai fute... daca nu mai stii?

hi hi

ILUZIA spunea...

io aj mai stii daca s-ar cere, da barbatii din ziua da azi nu mai e cum erau odata....inainte se ingamadeau la futat, acu s-au facut toti gentelmani !

CalinC spunea...

si eu care credeam ca toti s-au tranformat din barbati in porci...

Thor spunea...

da, se duce de rapa lumea asta daca au ajuns femeile sa se roage de barbati..
apropo, pe unde stai? poate suntem vecini..

ILUZIA spunea...

oriunde ain sta suntem vecini, poate mai indepartati, dar vecini. PS ..ia vezi...dupa etichete!

Thor spunea...

o sa ma prefac ca cred ca n-ai inteles, asa ca reformulez:
pe unde stai? poate sunt vecinul tau de la 3..
daca e tot prea subtil sa-mi zici
PS nush ce vrei sa zici cu etichetele

Thor spunea...

o sa ma prefac ca cred ca n-ai inteles, asa ca reformulez:
pe unde stai? poate sunt vecinul tau de la 3..
daca e tot prea subtil sa-mi zici
PS nush ce vrei sa zici cu etichetele

Stefan spunea...

io nu sunt gentleman... te futi cu mine? te-ai razgandit?

ILUZIA spunea...

@ Thor: am inteles foarte bine. de aia am si zis ca suntem in mod sigur vecini. (una dintre etichetele postarilor mele indica precis unde stau.)

ILUZIA spunea...

@ Kaos : in principiu ma tenteaza ideea asa ca arunca si tu pe piata macar un demo ! (PS- fac orice dar fara cola-n cur. Nu consum carbogazoase nocive!)

Thor spunea...

ah lol, bercenizme.. sunt chior..
nu esti chiar asa aproape, da macar esti din bucuresti
so, cum facem? ai un nr de tel, un email? iti las eu si ma suni tu?

ILUZIA spunea...

@ Thor: tehnologia nu mi se pare sexy...eu merg pe mana destinului!

Thor spunea...

lol, mana destinului.. genial..
adica te duci intr-un bar, te imbeti pula si speri ca a doua zi dimineata sa te trezesti langa mine? :))

esti si tu doar o alta pizda banala careia ii e teama ca nu o sa mai fie cool daca nu se fute, gen care se fute cu toti, oricand, oriunde, numai nu azi, nu acum, nu aici si nu cu tine :))

ILUZIA spunea...

sa inteleg ca ai experiente mai multe cu "oricand, oriunde, numai nu azi, nu acum, nu aici si nu cu tine"???? ; Asa sensational esti de tre sa se imbete pula femeia ca sa se trezeasca langa tine?

Thor spunea...

stii de ce sunt femeile proaste? daca ii spui unei femei "esti proasta" ea o sa raspunda "si mai esti si prost pe deasupra"

nu sunt eu cel mai senzational, dar tu nu ai de unde sa stii, din moment ce lasi pe mana destinului sa ne aranjeze o intalnire

iar tu esti proasta fiindca te vaiti ca barbatii din ziua de azi nu se mai ingramadesc la futat, in timp ce io si cu Kaos Moon ne ingramadim degeaba

ILUZIA spunea...

unde nu e...nici D-zeu nu cere!

Anonim spunea...

@iluzia: punctul nu e defectiv de plural, si cum tu ai trei acolo trebuia sa fie ceva de genul "unde nu sunt... nici dumnezeu nu cere".

Liviu (V) spunea...

Nu iti renega mama!
o reteta verificata de afrodisiac pt femei am si eu, daca esti curioasa ti-o transmit
razbuna-te cu el, cu cel de 22 de la 3!!!

ILUZIA spunea...

baga...oricand e buna..nu se stie!