miercuri, 2 mai 2012

VAMA VIETII

da ma stiu ca nu mai e cool in vama, ca e plin de cocalari, ca pula mea si pula mea dar ideea e ca eu nu am fost niciodata la mare de unu mai asa ca daca tot era premiera m-am dus in locu unde oamenii de varsta mea se duceau acu dooj de ani. Am adus si cateva suveniruri de amintire pe care le impartasec cu voi:
1. Dovada ca am ajuns in Vama:

2. In Vama e mult praf decat iarba

3. In chestia asta era mai multa iarba decat in savana:

4. Am semnat petitia impotriva exploatarii gazelor de sist pentru ca eram beata si hakeru' m-a pacalit ca semnatarele de petitii sunt sexy:

5. Asta a fost singura gaoaza/putza goala pe care am vazut-o in 3 zile;
         deci e adevarat va Vama nu mai e un loc cool.


4 comentarii:

Premi spunea...

se vede ca am lipsit anul asta din vama... dame't

boemul spunea...

peste vreo lună mă duc şi eu în Vamă, n-am mai fost din '98 :) nu-s chiar douăjde ani, deci sunt mai tânăr ca tine :))

pinguuina spunea...

:)) hai ca ultima idee ii epica.
si io care visam ca in vama ii plin de putulici:(

Tibi spunea...

bre, tre` sa stii cand sa mergi.. in niciun caz de evenimente d-astea si nici in week-end-uri ca atunci intr-adevar dau buzna cocalarii, se schimba muzica, cresc preturile..

eu de vreo 4 ani merg in fiecare vara, dar merg ceva de genul de duminica seara pana vineri dupa-amiaza.. si e super ok :)

si eu eram cam izolat anul trecut, ca putza goala ala..pe extremitati e mai mare densitatea de nudisti, dar eu prefer cortul cat mai aproape de magazine, asa ca plm