miercuri, 16 iulie 2014

Cum ânteleg eu discriminarea

Conditia sine qua non a discriminarii este majoritatea. Nu se poate discrimina cineva sau ceva decat de catre o forta superioara, majoritara si/sau cu putere decizionala. Asadar se presupune ca  un individ e discriminat de catre alti indivizi cu atributele aratate mai sus prin forta si/sau abuz. Si asta  ii displace. Si se revolta.
In societatea in care traiesc eu insa cele mai multe cazuri de "discriminari" sunt exact un abuz in sens contrar. Sunt o invadare a celor minoritari peste cei majoritari, ca o invazie agasanta de insecte. 
GRATUIT:
 8 sfaturi utile care iti micsoreaza sansele de a fi discriminat cu 77,3 %.
1) Esti gay/travestit ? Ok, promit sa nu intru in casa ta si sa privesc ce iti introduci in orificii, promit sa nu vin la masa ta daca bei o bere cu iubitul de acelasi sex. Dar nu intelege ca TU AI VOIE sa te tragi cu ala de oo la 5 cm de mine ca nici eu nu vin cu iubitul la tersa si ma trag de tâtze peste ciorba ta. 

2) Esti ungur/reptilian whatever? Ok, promit sa nu te intreb unde s-a nascut ma-ta si neamul ei dar nu intelege ca TU AI DREPTUL la clase si educatii speciale.Vrei alte limbi? Fa meditatii de chineza ca nici mie nu-mi preda nimeni jujitu moca doar pt simplul fapt ca am o casa in China.

3) Esti dintr-un oras mai mic si evident mai slab dezvoltat decat ala unde alegi sa te stabilesti? Ok, promit sa nu observ accentul tau de ******ean iar tu vino si distreaza-te linistit in centrul vechi dar nu intelege ca TU AI VOIE sa stai pe treptele clubului si sa tipi intre doua seminte ce plin de cocalari e Bucurestiul.

5) esti musulman/budist/startrekist? Ok, eu nu impart flyere cu Isus in cutia ta postala si nici nu te intreb daca ma-ta face sex oral cu voalul tras dar nu intelege ca TU AI VOIE sa te infigi in biroul/parcul/casa/clubul dintr-o tara majoritar crestina si spui transant ca femeile noastre sunt curve ca si-o trag inainte de nunta.

6) Esti manelist sau fan andre? Ok, dar nu te plimba prin centru si scuipa sau adresa injurii gratuite alora care stau pe trepte la TNB ca nici eu nu intru in hanul drumetului sa-i dau cu geaca de motor peste muie lui salam.

7) Esti grasa/stramba firmei? Ok, eu nu te intreb cat lasi pe luna la Mec si nici daca ma-ta a baut ceva la sarcina dar nu intelege ca TU AI VOIE sa insinuezi de cate ori ai ocazia ca munca mea e fix caca si primesc salariul doar pentru ca am picioare frumose si tâte mari. 

8) Ai numai 6 clase? Ok, nu rad ca nu poti completa un formular simplu prin care sa iei ridici buletinul dar nu intelege ca TU AI VOIE sa-mi tipi in creier ca tie iti trebuie urgent ca pleci in Tanganika la all inclusive. 
Ma simt o majoritate discriminata !

4 comentarii:

boemul spunea...

aoleuuu... corectează şi tu greşelile din text că altfel nu se ştie cine se găseşte să te discrimineze :))

ILUZIA spunea...

daca te referi la aia din titlu mie mi se pare ca se vede ca e absolut intentionata. Daca oi fi mancat vreo litera prin text imi cer scuze dar scriu pe rapid in alea cateva minute in care nu e manifestatie in biroul meu.

pierre spunea...

Singura chestie adevarata scrisa in text pe care am remarcat'o, e drept, aproape de final, e cea in care te lauzi ca ai tate mari. Restu's neinteresanti, so calm down.

ILUZIA spunea...

decat deloc e bine si-atat !