joi, 20 mai 2010

PROTO TIPUL

L-am vazut.

La masa de langa mine; m-am gandit cum as putea face o poza pentru studiul “prototipului” la discutia anuala dintre fete, care se tine obligatoriu la betie. Era cu o muiere care i-a castigat primul punct pentru ca nu era pitzi. Si ce daca nu e politicos, m-am holbat atenta la detalii, in fond era pentru o cauza. Stiintifica. Inalt, brunet, parul in coada, ochi verzi adanci si parsivi, masiv cu inceput de burta.( Minus). Acoperita de tricou cu Slayer, (plus) , 33-35 nebarbierit dar cu dantura perfecta (iar plus). Detalii. Unghii curate dar mult prea bombate (profil de persoana predispusa la agresiuni fizice si comportament dezaxat) puse pe maini puternice cu par negru.

Scan complet.

Vorba reclamei “sensibil dar si puternic”.

Mare, cu inceput de barba, dar nu ca un tirist; tricou labartat dar curat; maini puternice, neepilate dar ras la subrat; maxilar proeminent dar nu ostura Neanderthal; tatuaje dar nu cu sirene; voce puternica dar fara accent de cacat; bagabont self-educated; tupeist dar nu marlan; masiv dar nu malac. a …si sa nu uit: alb!

GENUL NEGLIJE-GLIJE!

Ne-am intersectat o clipa in care s-a scarpinat la coae. Era sa zic Minus dar mi-a zis un saru’mana de la care asi fi putut juisa. N-am facut-o caci ma gandeam cum trebuie sa-l abordez . Totul s-a terminat romantic si misterios ca in filme – pe mine m-a trecut pisarea si el s-a carat intre timp.

2 comentarii:

Bogdan Popa spunea...

:) Da, simpatic.

Bogdan Popa spunea...

Da de ce n-a comentat nimeni aici? Hmm.. Strange.