joi, 20 mai 2010

ODA PENTRU TECUCI


Stiu ca s-a mancat mult cacat pe tema asta, ca au fost multi impotriva si multi pro, ca nu voi revolutiona pe nici unul din cei 10 oameni care citesc ce scriu eu, dar nu mai pot sa ma abtin (avand invedere ca aseara am dat intamplator , din nou, peste o noua poeta provinciala cu suflet pur pe care vrea sa il intoarca pamantului); Citez din declaratia de dragoste catre orasul Tecuci sau whatever in detrimental capitalei “Ma duc sa cresc mare si verde si sa imi pun insecte in par si radacini la picioare.
Ramai cu ciorile tale care te umplu de coji de seminte, de flegme verzi si de cacatii cainilor lor. Nu te mai iubesc. Am vazut ce ascunzi
.”

Mai intai trebuie sa fac o remarca direct “artistei’’, cu scuzele de rigoare pentru limbaj, dar de…….atatia ani de Berceni isi spun cuvantul: pai bine fa vaco, mancami-ai pula toata ce samanta matii cand ai completat rubrica din profil ai scris Bucuresti Romania si nu ti-ai trecut in barza matii Mizil sau Poplaca sau ce pamantu matii scrie la tine in CI. Nu dadea bine ???

Asea…..acum ca m-am racorit sa fac un profil ipotetic al unei blogarite ipotetice dintr-un oras ipotetic care are aceeasi parere despre Bucale. Sa presupunem ca viata ei s-ar fi desfasurat cam in acelaesi linii dar nu aici ci in minunatul ei oras natal (mai putin cazul ipotetic cand ea e ipotetic din Canada)

PORTRET BASIC:

* are o situatie peste medie adica masa e la vreun birou iar tasu a facut scoala de maistrii,

* locuieste decent adica are 2 camere cu apa calda fara program si centrala cu gaze

* tasu e primul din tot arborele familiei care a reusit sa isi ia o Dacia Nova pe persoana fizica

* are inclinatii artistice de mica, citeste filozofie, se imbraca vintage, e eco si crede in iubire

SCURT ISTORIC:

- face scoala primara la Scoala nr. 2 din cele 2 ale orasului

- face Liceul nr. 2 Tecuci ca era singurul unde aveau clasa de uman si deh…ii trebuia in cariera de viitoare lingvista

- se ducea la discoteca sambata ca in restul zilelor nu se tin decat ceaiuri sau se duc cocalarii

- se ducea la film odata la 3 luni cand se dadea un film destept la care se duceau ‘’must” toate dajteptele – “trilogia unui suflet pierdut” sau “ Barajul vietii pe culmea deznadejdii”-sau gen ; in restul timpului se dau numai filme cu cichicean si sandokan. (cine crede ca aberez il invit sa caute pe goagal ce ruleaza la un cinematograf in Tecuci si si va fii surprins)

- la intrarea in liceu, avea doua variante de a se impreuna cu un mascul important. Unul este fiul prefectului cu un bmw ursulet tunat cu flacari si ascultator de manele(si el si bmwul). Artista fiind, alege varianta 2 adica singurul posesor de geaca de motor si plete din liceu care citeste Cioran, nu merge la disco face filozofie la bautura si o introduce in absolut.

- Se duce cu iuby la concert la Bambi si 3SE ca sunt singurii care vin in oras. Cateodata, de zilele orasului ,vine chiar si Holograf in dechiderea carora canta trupa lui Iuby numita “rotten corpse”

- Intr-a Xa se duce dreq relatia ca isi da si ala seama ca in sufletul ei tanjeste la ursuletzul gonind pe Calea Victoriei. Oricare al doilea sau 3-100 viitor prieten nu va fii decat “ala care e cu fosta lu’ Z” iar despre ea la biroul de secretare de la Consiliul Popular unde lucreaza masa se va vorbi ca “ a luat-o cam devreme cu baietii asta a lu’ Aurica draga, pacat ca avea numa 10 la scoala”

- Si gata! End of story ! ori se marita si-si deschide un boutique la poarta cu barbasu, ori incepe cautarea de gazde ca sa faca o scoala in Bucale sau ceva apropiat in speranta ca Microsoft o sa-si dea seama ca e mai bine sa angajeze fete seriaose de la tzara care se tin de treaba si au invatat carte, nu fufe de Bucuresti care stau pe banii lu’ papa si se angajeaza cu curu.

Dupa ce o mica parte dintre ele reusesc sa realizeze macar jumatate din visul asta (pe carca masii care si-a rupt cocoasa trmitandu-i zacusca si carnati de casa la camin); dupa ce a rupt magazinele Zara in doua, dupa ce a intrat prima oara intr-un hotel de 4* si intr-un bar unde barmanul nu a futut-o pe sor-sa , dupa ce a fost si ea in vacanta la bulgari cu gagicul bucurestean pa banii lu tasu aluia, incepe sa isi dea seama ca vrea sa umble cu gargauni (pardon greieri) in par.

Parerea mea: mars la cacat! Muieeeeeeee ipocritilor care nu va dati seama de realitate de cum va dati jos din rata care v-a adus la Obor , plm ori ziceti bodaproste ca ne-am inghesuit cu voi in metrou fara sa va aruncam in ochi zilnic legea junglei si teoria celor care pot inflori si intre flegme si intre maci, ori luati irta inapoi berzele mamicilor voastre! da pe loc!

PS- scuzele mele prezentate in cea mai serioasa forma celor din provincie si cu atat mai mult celor din vreun oras mai sus mentionat (alegerea a fost aleatoare) nu am nici o prejudecata de ordin geografic ci numai una de ordin moral.

15 comentarii:

Stefan spunea...

parca as citit si eu ce-ai scris, dar ti-ai ales o culoare imposibila; poate altadata
k

ILUZIA spunea...

chiar si numai intentia, venita din partea ta ma flateaza

Stefan spunea...

(te caci pe tine); gata, acum am citit; dragutz... hihi

Livia Carbunescu spunea...

Pupincurista putin? Kaos e si el om, pana la urma.Oricum, w/e. Draga mea (not) tu ori esti tampa ori ai niste frustrari care se zbat sa iasa. Crezi ca esti cu ceva mai buna decat omul asta care iubeste radacini si gaze? Nu esti. Sa-ti spun si de ce. Fiindca omul asta(care reprezinta o multime) a cunoscut ambele parti. Tu ai dat vreodata la gaste? Ai fost la prasit? Ai idee ce simte un copil cand se catara in cel mai inalt copac din deal? Nu, nu e ca si cum ai urca cu liftul pana la 8. Ai idee bai, om limitat, ai idee cum e sa te simti liber, fara treceri de pietoni si fara chirie? Nu-mi spune ca nu te-ai scarbit niciodata cand ai vazut o voma in fata blocului.
Voi, bucurestenii cu educatie de cartier, ma scarbiti. Sunteti rai gratuit, prea orgoliosi si complexati, si va manifestati ca atare.

Stefan spunea...

wow, bataie hihih

ILUZIA spunea...

in primul rand nu stiu despre ce om vb (fie el o persoana sau un colectiv).Ce legatura are kaos in postul meu by the way??? In al doilea rand viata la tara are un farmec aparte (mi-am petrecut toti anii adolescentei intr-un orasel mic pe care il iubesc, la fel si fiul meu de 3 ani)dar asta nu inseamna sa te caci pe orasul care iti ofera oportunitati cand ai nenevoie . Cat priveste chiria scuza-mi lipsa de modestie dar nu va trebui sa imi pun vreodata aceasta problema indiferent unde voi alege sa locuiesc.

ILUZIA spunea...

aaa.....ca uitasem.....nu, nu am dat la gaste. numai la boboci. inclusiv in fatza scarii.

T4U spunea...

Mda, în mod sigur ar trebui să postezi mai des...

Stefan spunea...

pune si niste poze... dupa baie (lui T4U i-a fost rusine sa spuna)

T4U spunea...

Nu fi copil.
[FI = imperativul negativ la persoana a II-a singular].

Dacă vreau să văd o tipă în (sau) după baie (după perdeaua aferentă ? ) ,
pur şi simplu mă uit la ea.

Gol şi erect, să nu creadă că mă dau superior că am haine şi un telefon mobil în mană, pozând-o.
Dacă vrea să fluiere, să fluiere. Dar pe "FI"-ul meu [phi = diametru].

Pt poze în/după baie/duş cu 'beauties', am world wide web-ul. Adica www-u'.

C'mon, fii mai inventiv cu EA. [FII = Imperativul afirmativ la persoana a II-a singular].

Stefan spunea...

@T4U : ce vrei mah?

ILUZIA spunea...

bah eu nu mai inteleg....ma dezbrac sau nu?

Stefan spunea...

@ILUZIA : lasa ma, ca te fut oricum...

T4U spunea...

Ce înseamnă "mah" ?
Dar ca să-ţi răspund totuşi...
ignoră-mă.
Lasă-mă nebăgat în seamă. Da?
Merci.

Mr Fuckalot spunea...

Ba cata energie au unii oameni in ei.. am obosit de cat am citit la postul asta.. parc-ai fi nevasta-mea dupa sex :)) io zic da, da, sigur, si inchid ochii, si ea continua.. sa mor io, imi vine sa va dau cu capu de pereti.
T4U mai schimba si tu obeu, ca s-a umplut.