luni, 13 decembrie 2010

SE POARTA TRANDAFIRII


Zilele trecute avand ceva mai mult timp am citit cateva bloguri pe care imi propusesem mai demult sa arunc un ochi, fermecata fiind de aciditatea unor domnisoare.

Constatari :

a avut loc o castrare masiva adica si anume am adunat un cosulet de coaie abandonate. Candva respectivele domnisoare aruncau in toate directiile tunete si fulgere (a se citi comentarii) pe diverse bloguri incercand din rasputeri sa arate cum sunt ele emancipate, cum au invatat ele sa spuna „vreau sa te fut” atunci cand vor sa se futa si cum nu mai prefera gesturile romantice ci egalitatea intre sexe. La cateva chiar le-a reusit ca doar d-aia m-am apucat eu sa fac lectura, ca pareau credibile in incercarea lor de a convinge ca nu le deranjeaza sa stea in frig decat sa ia pe umeri sacoul vreunui pularau doar asa ca sa nu aiba fraierul ocazia sa faca pe durul. Si nu le mai deranja nici sa duca gunoiul noaptea, nici sa ragaie dupa 10 beri, nici sa faca sex cu necunoscuti ba chiar sa se scarpine la coaie daca asta le facea mai egale cu masculii decat sunt masculii cu ele. Toate bune si frumoase numai ca s-a intamplat urmatorul fenomen: s-a umplut de pizde cu cuaie peste tot, a devenit banal si nu mai aveau domnite sensibile la care sa epateze cu falusul. Acum, ce au zis ele „barbatii isi masoara pulilii, noi ce sa ne facem ca toate avem pula mare si oole de otel......sa facem altceva” . Varianta oficiala este ca brusc o masa de femei bionice s-a gandit sa se redea feminitatii.

Hai sa moara mata!

De fapt au constatat ca e greu sa cari dupa tine un camion de coaie crescande si furibunde ca sa tine rangul, la fel cum e destul de greu sa faci pipi din picioare cand ai pula cat nasturele de palton, asa ca.......harsht ! au sectionat pula!

Dupa modelul.

“ Apare dansa in pridvor

Tarandu-si pula pe covor

Si coaiele in carucior

Si flocii stransi pe un mosor

Si-si taie pula! Din cotor!

Pentru cei care inca nu au inteles, stimatele amazoane s-au culcat cu anaconda inte craci si sub apasarea gandului ca sunt deja prea multe amazoane fara san, s-au trezit domnite cu evantai si umbreluta de soare. Si da-i si baga material de refeminizare pe modelul „ suntem egali dar nu ne futem fara flori, lumanari si vizita la mata!”. Ca de, cand nu mai esti singura Zoe barbata din blogosfera si nu mai poti sa razi de cate o inima sensibila care plange scriptic pe unde poate, e mai greu sa te afirmi. Ca lumea barbatilor e grea si e mai greu de razbatut acolo cu pula sculata decat cu o pizda frumos epilata. Ca e mai bine sa fii o blonda ferita in trafic decat sa te scuipe barbateste vreun meltean. Si au mai vazut ca e mai usor de suportat „pisi daca iti dau eu 100 de pupici mici si dulci pot sa plec la o bere cu baietii” decat „ treci repede sa-mi faci o muie ca la 8.30 incepe meciul si nu vreau sa fiu stresat” , cum asa gandeste un barbat in mod normal si daca s-ar adresa unui alt barbat i-ar spune intocmai. Cam asa a inceput sfarsitul cruciadei pentru egalitatea intre sexe, chiar daca se mai zbarleste una sau alta pe la cate un post tendinta e de revenire la trandafiri si bon jovi.

Duamnelor, felicitari!

6 comentarii:

Stefan spunea...

:)

Iulia Popescu spunea...

Acu' daca tot am ris sincer, sa ti-o si spun! Chiar bine... :)

Am vazut aseara o cretina de comedie englezeasca pe HBO ce continea umor de tipulAlfred Jarry ca si postulalaturat. De-asta, evident il pomenesc acum. Si pentru ca am ris de m-am cracit

ILUZIA spunea...

nu am vazut filmul, pe mine m-a inspirat o cretina care-mi batea campii cu ceva despre faptul ca nu primesc mangaieri. N-am inteles ce a vrut dar am prins mesajul romantic.

Liviu (V) spunea...

Oare ai oarecum dreptate? Redevin oare ele feminine? Sau ai dreptate doar in masura incare esti ehement de ironica? Oricum tu si vehementa esti femeie, adica superb de ambigua! Stralucitoare!

Thanata spunea...

Hai cu creanga de brad, ca mi se ofilira trandafirii in glastra de cand cu frigurile astea. Sau cu fasolea aia cu afumatura, ca de cand o astept! Lasa dracului romantismul si zi-le pe sleau :P

ILUZIA spunea...

dupa reveio'n promit faolili..da repede ca apoi incep iar regim de coq sportif!