luni, 3 februarie 2014

Arôme du Paris- FRAGMENT

    Cafeneaua e plina de perne de matase aruncate pe peste tot ca un divan turcesc. Si multa galagie, lume care vorbeste exaltat si tare, un adevarat turn Babel in care se aud toate limbile pamantului, rasete,copii care plang, stranuturi, chicoteli si muzica pe fundal. Am lasat pantofii jos si mi-am strecurat talpile pe langa el atat de senzual incat pe pantalonii lui inul a inflorit brusc si un puf al florii mi s-a asezat pe latte. Pe masa sunt croisante cu ciocolata din care mananc doar capetele.In afara de tine nu mai fumez cu nimeni dar acum trebuia sa tin ceva intre degete altfel simteam nevoia imperioasa de a muia  scobitoarea in ciocolata si a desena penisuri mici pe spuma alba a cafelei, pe pielea lui, pe pernele din cafenea si pe o poza de-a noastra de cand ma iubeai mai mult.
             El rade si ma mangaie pe glezne. Nu stiu ce alte aptitudini mai are Marco dar dupa felul in care imi mangaie piciorul poate fi pianist, medic sau poate face alba- neagra sub Tour Eiffel. Degetele i se invart atat de abil incat a reusit sa imi desurubeze si sa imi puna la loc rotula cu usurinta cu care tu desfaci capacul de Ursus la 0.33. Pun pariu ca poate impaturi plicul de zahar in 16 cu o mana in timp ce cu cealalta gaseste punctul G din prima. 
          Dar Tu, ah , tu cand esti in preajma mea, cand te sarut sau cand imi spui ca sunt a ta punctul meu G iese singur in exterior si se aseaza cuminte si roz ca un botic de hamster in palma ta. 
          

4 comentarii:

Irealia spunea...

Bun venit!;)
Nu cred că pot fi mai enervantă de-atât azi. :)

Papillon spunea...

Mi se pare mie sau cam toate bloggeritele pe care le cunosc scriu despre subiecte erotice/ cu cuvinte erotice (mai mult sau mai putin). Dar asta probabil e doar o exceptie pentru ca stim ca fumeile nu se prea gandesc la sex (cu barbatii lor adica...)

ILUZIA spunea...

@Papillon: in 6 ani cat are blogul asta am cca 10 postari cu teme erotice care au fost puse strict in "scopuri ascunse". Bine, asta daca nu consideri "baga-mi-as pula-n ma-sa" postare erotica!

Mucegai spunea...

Erotismul suge tare. Asa si trebuie, cred?!